Tuesday, April 7, 2009

hani, nura, kak enni, maya, cynthia, fara, shida hamsiah, zaimah

Kepada semua..
Saya minta maaf, sekiranya tidak membalas message anda di chat box, kerana di office saya kena block, kerja maaa mana leh ngulor..ehehehe, kat umah pulak, cpu kami tengah sakit, so no internet connection at this momment, sila tinggal pesanan kat ruangan comment di bawah setiap entry, atau sms saya 013-397 4760.

untuk date 18 dan 19hb saya tak ambik order sebab hendak bercuti dengan family. Just offer untuk mereka di sekitar Seremban/PD kalau nak order boleh berbuat demikian, sebab saya akan ke PD, so boleh sesiapa teringin merasa cupcakes saya, boleh order..

Last weekend yang full, gila punya penat.. Jumaat saya ambil cuti sebab malas nak terkejar-kejar petang jumaat lepas kerja nak siapkan tempahan sabtu. Nak rileks kononnya.. dah siap susun jadual nak bake, nak deco, one of my fren call mintak tambah order, pastu check email kat umah ada lagi order masuk. aduh.. kena susun balik jadual membakar dan mendeco cupcakes ni. Tapi Alhamdulillah semua dapat disiapkan tepat pada masa, malah ada yang lebih awal dari yang dijanjikan. Lepas penat semua, saya belanja hubby anak, (si adik belum pandai makan.eheheh) and my bibik yang banyak membantu saya makan kat luar je, sbb dah tak larat memasak.

ok ni order dari Nura, Nura order 150pcs untuk majlis cukur jambul dan akikah baby dia, my bibik tolong saya packing masuk dalam casing, bila bibik susun semuanya cantik dipandang, tapi saya sangat sibuk sampai terlupa ambik pic. :-( tema pink purple
Ni Maya order untuk mertuanya, bertuah mak mertua awak Maya..

Kak Enni, repeat order lagi... Thanks ye kak Enni percayakan saya lagi buat order akak.. rekues nak shaun the sheep..

Hani-with arsenal theme, sorry Hani tukang print edible image tu salah print la...uhuks.. logo tu jadi beso..

Hani juga minta orang lidi theme one box

ni order sebelum tu, dari Hamsiah, untuk si dia tersayang

ni from Cynthia, untuk birthday girl

wahh ni dari blogger tersohor tu Zaimah untuk hubby tersayang dia..thanks mah.. i lap u... muaaahhhss kiss sikit


ni Fara from Uniten

yang ni order dari Shida untuk tunang tersayang, rekues nak pic ultraman pakai baju liverpool..eheheh memacam korang ni... dia minta buat macam kek birthday anak saya.. yang bulat tu choc butter cake with choc ganache (9 inci, about 1.5kg) and keliling nak cupcakes...maka terhasilnya kek begini. meriah

tima kasih semua...

p/s entry ni bercampur aduk sikit, order lama dan baru..eheheh malas nak menyusun ikut susunan..banyak kerja ni

3 comments:

Suki Cida said...

kak punut!!!!! sangat sedap, cantik dan saya sangat puas hati... confirm lepas ni saya order lagi... heheheh... comming soon.... mother's day... saya nak order la... hhehehe....sian akak banyak order rupanya... saya lak sangat mengadas nak macam itu ini... heheheh apa-apa pun thanks kak pnut... saya puashati!

Misshy Innz said...

kak,nk minx info cene nk wat cuppies neyh leyh ? nk try wat laa..
:)

Pnut said...

Innz-email akak ye..