Wednesday, October 3, 2007

Salam Ramadhan buat semua...
Alhamdulillah sudah 22 hari berpuasa, agak lama tak masukkan pic yang order bulan puasa ni, busy sangat.

Ok ni adalah order pada masa weekend di bulan puasa, maaf kepada meraka yang sms/call nak order pada hari kerja, saya tidak dapat buat order sebab masa yang amat terhad. Insya-Allah kalau sihat lepas raya saya akan kembali menerima tempahan dari kawan-kawan semua.

Insya-Allah pada yang nak order sempena open house boleh la berbuat skrang kerana biasalah saya pun hendak beraya dan meraikan tetamu datang ke rumah, so saya amat limitkan order pada hujung minggu. Jadi, kalau siapa lambat order dan saya tidak dapat menerima tempahan, saya mintak maaf awal-awal lagi..

Ni untuk birthday girl Zuyyin, ibunya kata punya dia excited sangat dengan all the cuppies ni..mesti cute for 5 yrs old girl dengan cute-cutenya tepuk tangan dan suka..
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Puteri from Puchong untuk birthday ibu..
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ieqa, repeat order lagi untuk birthday cousinnya.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ok..jumpa lagi selepas raya..and salam Aidil Fitri dari Pnut Cuppies...muaahssss

No comments: