Sunday, April 3, 2011

Kek...kekk... dah lama tak update kan??

Phewww... lama tak update kat sini...

ni marathon update la.. ada banyak, masukkan sikit-sikit la..
sekarang tak banyak masa nak hadap pic nak edit, kerja office bertambah dan beban tugas bertambah
order pun bertambah, tapi minta maaf banyak-banyak ada banyak juga order yang masuk saya terpaksa tolak.

Penatlah, terbeban kerja office, drive dari Putrajay-KL, KL putrajaya setiap hari, sengal badan. Penat, jadi order saya buat hujung minggu je, itu pun limited sangat-sangat, sekadar 3-4 order je diterima. tak mampu nak buat banyak-banyak order rasanya.

Oklah, saya letak pic je la.. dah lupa pun siapa yang punya order, mana saya ingat saya letak tuan punya order...

Fadilaf

 Khairul


Norina


Wan Rofidah


Zaahirah


Kak Nun


Na














Alhamdulillah, masih menerima order, cuma jangan tunggu last minute baru nak order, nanti saya terpaksa tolak sekiranya sudah ada 3-4 tempahan.

No comments: