Tuesday, January 19, 2010

More Cuppies and Cake

Susunan gambar semua caca marba..ada yang dah lama ada yang baru, ada yang saya dah lupe.. sorry....

Syau-minta handbag dan kasut sebagai tema

Mya-untuk ibu mertua..Selamat Pengantin Baru Mya..

Munirah punya, munirah dah order lama, eheh sampai dia pun lupa dia order, mujurlah dia tak pegi melancong ke... takder kat Malaysia..kalau tak jenuh saya lelong...


Yang ini maaf saya lupa siapa order...ohh memeri slow giler


Barbie cake, for birthday girl

Pink cake untuk pink lover-Suhaila

Ada orang teringin nak makan choc moist cake-try recipe baru, Alhamdulillah feedback kata sedap.. hubby dia tak suka kek pun boleh makan kek ni,

Cida-untuk meraikan ibu dan bapa mertua pulang haji

Cake untuk Nida-actually ni untuk cupcakes 3 tier wedding cake, ni untuk letak atas sekali.

Kak Faiz nak princess untuk birthday girl

Jiey-nak liverpool-love and baby theme

Ivy-this is really my regular customer, thanks Ivy, nak semua edible, birthday girl Icha

Hawa-mintak barney, mickey, minnie, pooh, saya tambah elmo dan thomas and friends

Fatin-untuk suami tersayang, wahh mudanya suami dia.. bertuah...

Erkk ni pon saya lupa siapa punya order

Untuk birthday dua beradik.. thnaks kak Anita, mak sedara mereka yang order

Cynthia-untuk wedding 3 tier cupcakes

erkkk ni untuk bertunang, pun saya lupa siapa order..sorry :(

Ni untuk Azniyati

Birthday girl Auni punya...
ok thanks to all..untuk tahun ini, fokus saya ialah family.. anak-anak makin membesar, si abang banyak homework, dengan kerja KUMON yang banyak, saya kena spend lebih masa nengok pelajaran dia, momment ni semua kena saya lalui sebaiknya, takkan berulang andai kita terlepas, so untuk itu, baking untuk weekdays, sangat limited, jadi saya akan terima order yang simple, dan tidak remeh sahaja during weekdays, kalau hari minggu no problems...

thanks agaian...

No comments: