Sunday, October 18, 2009

LOFSA, Dora, Dell, Shikin, Shezar, Nid, Wan Maiza

Ini order dari teman-teman untuk minggu lepas dan minggu lepas..

Shikin-order untuk majlis nikah


Shezar-dengan tema cars..cars...cars... uhuhu kepala dok set nak cars-cars je, saya terlepas pandang ada wording untuk ditulis..huwaaaa ya ampun dik...maafkan hamba.. mujur anaknya suka dan happy..maaf again..

carsssss

raya cuppies-sape order dah lupe..sorrryyyy



Untuk company open house, thanks to Ina kerana percayakan hasil saya lagi..

Also to Ina's company open house


Barbie cake untuk Nid.. for 4 years old birthday girl
My jiran punya order, special request, Upin dan Ipin dengan pic adik dan abang...

For birthday princess..

Dell-notti ko ek...eheheheh


Ada pic saya tak sempat langsung ambil gambar terlupa. sorri sesangat..

Ok, untuk minggu ni 24hb dan 25hb, saya tak terima order.. uhuhu kalau nak pick up pada 26hb (isnin) Insya-Allah boleh. Saya nak rest setelah 2-3 minggu ni saya baking cam hapa tah.. termasuk hari kerja pun banyak order, so minggu ni saya nak freekan untuk anak-anak dan suami, dan jalan-jalan...main-main ngan anak-anak... tak ler asyik si kecik tu dengan bibik je..kesian dia..

ok..terima kasih semua..

No comments: