Thursday, November 6, 2008

Nurul, Sas and Nora

For pink and purple lover...
Minggu ni semua order customer request color theme purple and pink..
Sepanjang saya buat cupcakes ni, memang pink and purple sambutan paling hangat.
and kebetulan saya sendiri suka pink and purple.. so nampak sweet combine dua kaler ni..cumanya kalau dua kaler begini, sy agak buntu nak deco, mati idea kadang-kadang tu.. apa pun saya happy membuatkan orang lain happy.. terima kasih untuk semua..

Ini order dari Nurul, yang nak surprisekan hubby dia..but end up kitaorg lak surprise, Nurul request sy deliver ke tempat kerja hubby dia, hubby dia keja shif, so malam tu kitaorang dah sampai tempat kerja hubby dia, tetiba dia sms saya hubby dia balik rumah lak..eheheh last-last kena tinggal pada kawan-kawan kerja hubby dia, tapi kemudian tu, Nurul sms saya betapa gembiranya hubby dia dengan kejutan manis tu, and Nurul gembira kerana saya membantu dia membuatkan hubby dia gembira, and saya dah tentu over gembira sebab semua orang happy..

Photobucket


Ini order dari Nora untuk kawan-kawan office nya, pun saya gembira kerana Nora kata kawan-kawan office dia semua suka dan sayang nak makan cuppies tu, thanks nora ye..
Photobucket

Ini pulak repeat order sari Sas, Sas ni memang dah regular customer kiranya, dah berulang kali sas order, and as usual mesti Sas akan request purple, but kali ni campur pink jugak... Thanks sas..

Photobucket

No comments: