Sunday, July 13, 2008

Tempahan di Buka Semula...

Salam Buat Semua..

Alhamdulillah, saya telah selamat bersalin, dan kini sedang dalam minggu terakhir menghabiskan tempah berpantang. Insya-Allah, saya akan menerima tempahan cupcakes semula...

Tempahan untuk Bulan Ogos, telah dibuka sekarang, dan sila buat tempahan sekarang sekiranya berminat, harus diingatkan sekali lagi, ini adalah bisnes part time saya sahaja, kerana saya juga berkerja, so tempahan yang saya ambil biasanya terhad, and siapa cepat dia dapat!! saya biasanya hadkan pengambilan order kerana takut tak termampu membuat order yang banyak dalam sehari, jadi sekiranya berminat, sila buat tempahan sekarang. Buat masa ini, harga belum lagi saya naikkan, walaupun harga barang melonjak naik, kesan kenaikan harga petrol, tetapi sekiranya bahan bekalan bakeri terus melonjak naik, kami pembuat kek, terpaksa jugalah menaikkan harga kek, no choice..

ok sila tempah sekarang sekiranya anda berminat... terima kasih buat semua..

3 comments:

mamazieza said...

tahniah pnut... alhamdulillah... semuanya dah selamat...

hehehe sabor2 laaa ekkk.. jgn gi buat cuppies tu lagi...

baby sihat??? sure pnut jalan kat cloud 10 hehehe.. seronok..

Pnut said...

mama-bukan amek tempahan skrng...masa ogos nanti..masa tu dah mula kerja dah pun...

saya bersalin 9/6 hari tu...

mama pun cuppies pun makin mantap..hebat...

de`HearT said...

Salam, Kak pnut!!! baru tau dah bersalin yerr.. wahh sama bulan kelahiran ngan ellie & my son.. June! :)

Welcome back kak pnut!